Czapki reklamowe – idealny gadżet dla klientów i pracowników

Firmy poszukują coraz to nowszych i bardziej oryginalnych sposobów na promocję swoich usług oraz produktów. Prawda jest jednak taka, że darmowe gadżety, takie jak np. czapki reklamowe, koszulki, czy inne gratisy sprawdzają się w tej roli doskonale. Przestańmy zatem wymyślać dziwne kampanie i skupmy się na tym, co działa najlepiej.

Jakie akcesoria lubią klienci

Przedsiębiorstwa zazwyczaj inwestują w długopisy ze swoim logiem lub inne gadżety biurowe. Warto jednak, stosując tę znaną i lubianą zagrywkę marketingową, pójść o krok dalej. Odbiorca usług o wiele lepiej zapamięta markę, jeśli otrzyma od niej np. wspomnianą czapkę reklamową, torbę płócienną na zakupy, albo koszulkę. Nakrycie głowy w tym przypadku wciąż wpisuje się w lubiany przez klientów zabieg, ale jednocześnie jest czymś nowym i niespotykanym, dlatego zapadnie w pamięć. Kolorowy daszek lub kapelusik idealnie wkomponuje się w wiosenne oraz letnie okoliczności przyrody. Osoby nieznające do tej pory naszej firmy zainteresują się nią, gdy spodoba im się czapka reklamowa z efektowną grafiką.

Na co zwrócić uwagę zamawiając gadżety reklamowe

Niezależnie od tego, czy zdecydujemy się ostatecznie na koszulki, czy też czapki reklamowe, musimy zawrócić uwagę na jakość wykonania danego elementu. Nie najlepszy gatunkowo materiał, kiepskie przeszycia oraz tandetne wzornictwo niestety nie podbiją serc klientów. Z tego względu lepiej skoncentrować się na niedrogich, ale dobrze odszytych modelach z naturalnej bawełny. W takiej wersji znajdziemy modne baseballówki, kapelusiki w stylu lat 90., które są aktualnie hitem z pierwszych stron gazet, czy też zabawne daszki, zdające egzamin w czasie letnich wycieczek rowerowych.

Dobrze jest zainwestować w czapki reklamowe nawiązujące do obecnie panujących trendów, ponieważ klienci zdecydowanie chętniej je założą, a nasi pracownicy występujący w nich podczas targów, czy imprez plenerowych nie będą czuć się skrępowani. Dzięki temu zdecydowanie zwiększy świadomość marki i damy odbiorcom usług oraz produktów do zrozumienia, że są dla nas ważni.

Każdy lubi dostawać coś za darmo i nie inaczej jest z klientami małych, średnich oraz dużych firm. Zanim jednak wręczymy taki gadżet promocyjny, zwróćmy uwagę na jego jakość i praktyczność. W czasach, w których borykamy się z nadmiarem śmieci na każdym kroku, dajmy naszym kontrahentom porządną czapkę reklamową, torbę, czy T-shirt, który chętnie wykorzystają, a nie wyrzucą do kosza przy pierwszej lepszej okazji. Pamiętajmy, że takie akcesoria świadczą o standardach przyświecający nam w codziennej pracy firmy.