{"id":721,"date":"2020-06-24T08:15:56","date_gmt":"2020-06-24T08:15:56","guid":{"rendered":"https:\/\/dswe.pl\/?p=721"},"modified":"2020-08-05T08:18:10","modified_gmt":"2020-08-05T08:18:10","slug":"jak-budowac-marke-osobista-poprzez-podcasty","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/dswe.pl\/jak-budowac-marke-osobista-poprzez-podcasty\/","title":{"rendered":"Jak budowa\u0107 mark\u0119 osobist\u0105 poprzez podcasty?"},"content":{"rendered":"

\"personal<\/p>\n

\tPodcast jest wyj\u0105tkow\u0105 form\u0105 komunikacji, poniewa\u017c odbywa si\u0119 jedynie za pomoc\u0105 d\u017awi\u0119ku, bez u\u017cycia dodatkowych bod\u017ac\u00f3w. Jest to zatem specyficzna forma promocji swojej marki. Mark\u0105 osobist\u0105 mo\u017ce by\u0107 podcast sam w sobie lub co\u015b innego, co poprzez podcast chcemy przekaza\u0107. <\/p>\n

\tBardzo du\u017ce znaczenie ma autentyczno\u015b\u0107. Sam d\u017awi\u0119k obna\u017ca bardzo wiele z naszej osoby. S\u0142uchacz mo\u017ce wyczu\u0107 fa\u0142sz czy wprowadzanie go w b\u0142\u0105d, poniewa\u017c jego uwagi nie odci\u0105ga \u017caden obraz ani kolory. Promocja marki powinna i\u015b\u0107 raczej w subteln\u0105 stron\u0119, je\u015bli chcemy to robi\u0107 w podca\u015bcie. Ponadto zbyt d\u0142ugie reklamowanie siebie czy swoich produkt\u00f3w sprawi, \u017ce s\u0142uchacz wy\u0142\u0105czy nagranie. Pami\u0119tajmy \u2013 d\u017awi\u0119k to nie jest video i du\u017co mniej on wybacza w por\u00f3wnaniu do standardowego filmiku na YouTube. Wbrew pozorom kilka sekund d\u017awi\u0119ku to bardzo d\u0142ugo, kiedy do odbiorcy nie dochodz\u0105 inne bod\u017ace. <\/p>\n

\tKolejn\u0105 rzecz\u0105 jest, \u017ce temat, kt\u00f3ry chcemy porusza\u0107, powinien by\u0107 naprawd\u0119 interesuj\u0105cy. Chwila nudy sprawi, \u017ce s\u0142uchacz nie b\u0119dzie chcia\u0142 od nas wr\u00f3ci\u0107 po wi\u0119cej nagra\u0144. Podcast musi by\u0107 wi\u0119c wype\u0142niony warto\u015bciowymi tre\u015bciami, kt\u00f3re ucz\u0105, bawi\u0105 lub s\u0105 w inny spos\u00f3b rozrywkowe i wnosz\u0105 co\u015b do \u017cycia odbiorcy. <\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Podcast jako element budowania marki osobistej – czy mo\u017cna budowa\u0107 mark\u0119 po przez podcasty? <\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":691,"comment_status":"open","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"footnotes":""},"categories":[2,30],"tags":[42],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/dswe.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/721"}],"collection":[{"href":"https:\/\/dswe.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/dswe.pl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/dswe.pl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/dswe.pl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=721"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/dswe.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/721\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":722,"href":"https:\/\/dswe.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/721\/revisions\/722"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/dswe.pl\/wp-json\/wp\/v2\/media\/691"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/dswe.pl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=721"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/dswe.pl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=721"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/dswe.pl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=721"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}